Dålig dag

Typ morgonen bra men efter 11.00 blev den dåligjag ska berätta..

Först sa han

Han-att vi skulle prata själva
jag-Vist
Han-Får jag chans
Jag-ää men jag är redan ihop med en så det blev ett nej

då kom en kille och sa till min POJKVÄN att jag hadegjort slut såå han  var skit arg på mej!!
Och jag bah men jaag har inte det sen nu är vi väll vänner mej jag gillar värkligen killen som fråga chans på mej vet inte varför men han är så söt men aja sen gick jag till min kompis Bella och skulle vara med henne lite vi spela Wii inne på datorn och prata lite och kolla i en hel äcklig bok så här typ folk med ett ben elr 2 huvud elr sånna grejer fatta vad äckligt det tycker jag iallafall men nu ska jag spela något spel elr något kul Puss


sl380577

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0