Älskar dejj Bella

Du är bäst och snällast.
Du ska alltid finnas i mitt hjärta<3
Jag kommer alltid finnas för dig , bästa kompis.
Du o jag mot världen i vått o torrt.
Jag ska alltid finnas för dig och
om du vill prata finns jag ALLTID
ÅRET RUNT.
Om du behöver hjälp , om du e ledsen....
Kan inte ens beskirva våran vänskap med ord.
Får inte ur mig något mera..
I <3 you bästis.


Hur ska jag någonsin tacka för allt fint du har gjort du leder upp vägen till ett finare land.. Du räddar mej från fara men en sak du inte gör och det är och SNACKA SKIT OM FOLK




Morron dagen


Jo imorrn kommer jag och några andra barn sjunga i kyrkan sen efter
så åker jag till min mormor och morfar och fyrar jul.. Med ett gott leende på läpparna;)Sen blir det paket öppning.. Eller föra blir det kalle anka och dom andra på 1 tror jag sen blir det paket öppning.. Efter vet inte jag om jag lånar min morfar´s dator och skriver ett inlägg.. Bli inte ledsna P U S S O C H K R A M



///Maddis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0